Friday, November 5, 2010

hah..penatnyew!!

cam boring jew aku ngat ari nieh..
ngn snail dh blek..
aku sowg jew dlm blik nieh..
adoiyai..
apew nk wat ek..
time aku on da way jew nk g mndi..
tetiba jew fone aku berdering..
RING RING!!
mowk plak call..
pelik gk aku npew owg tua nieh call tbe2..
nk dijadikan cite, dye ajak aku g blik dye..
aku bersama muka yg masih mamai,
berlari2 menuju ke toilet..
lps mndi jew trus aku shoot g blik mowk..
dowg plak cam taw2 jew aku ngah boring...
xsgke plak dowg nk ajak aku g men ftsal..
YEAY!!
leh enjoy jp..hehe
smpai jew kt court ftsal yg bertempat di nilai,
pihak lwn ktowg plak dan2 ar xckop player..
adoiiyai..
bngok pye topek!!ish3
dgn xsmena-mena ktorang pown tpaksa maen 4owg 1team..
siot tol aa..tp xpew..apew adw hal kn..
haha
1st half smngat giler maen..siap leading lg..(agk kowt..aku pown xkompom)HAHA
msuk jew 2nd half sume maen cam taik..adoiyai..(include aku arr)hehe..
x disangka-sangka terjadi plak 1 excident yg melibat kn sebiji lori smpah(cicak) ngn lori taik(miki)..HAHA
disebabkan insiden tue,si lori sampah tdi dah injured..
koyak lutut tue..gamble gile..
hahaha
akhir kputusan ktowang kcundang gk sbb sume dh pancet..haha
dh mnjadi 1 kewajipan bile lps maen ftsal jew msti singgah kt mapley kuning(kedai mamak)..
aku jew order mknan standard yg aku slalu order..
jz roti canai 2 banjir pye..haha
lps ktowang melantak,ktowang trus jew balek ostel..
n buat bnda yg ktowang slalu buat..
xabih men gitar dh tue melalak cam ostel nieh bapak ktowang yg beli..haha
dan2 plak mlm2 cam gini adw plak mowk buat suggestion utk kongsi cite n kenagan yg pahit dlm idop ktowang..
aku mls nk cite..cencored!!haha
mcm2 hal rupenyew mmbe2 aku buat..
aku bru taw..hahah..
jahat giler dorang nieh..aku xdw aa jahat sgt cm dorang..baek cket jew pown..haha
tp yg penting aku mmg dh letih n ngntok dh skunk..
tp xtaw aa npew aku xleh tidow2 lg nieh..
adoiyai..
yg mowk nieh plak dowk memekak apew lg pown aku xtaw laa..
dye xtaw kew owg nk tidow..ish3..
bngok!!
k laa..
tue jw yg aku leh kongsi ari nieh..
bye!!

No comments:

Post a Comment